6 Ekim 2016 Perşembe

This is Us: Hepimiz bir fidanın güller açan dallarıyız


'Aynı günde doğan bir grup insanın hikayesi' denince aklınıza ne geliyor?

Sizi bilmiyorum ama son dönem yapımları benim beynimi yıkamış olsa gerek, This is Us'ı ilk duyduğumda bilim kurgu dizisi zannetmiştim. Detayına bakınıp fragmanı da izleyince neyin ne olduğu anlaşılmış oldu, aile dizisiymiş. Konusu da bu kadar ayrıca.

Eylül ayı ile birlikte dizi sezonu açılıp özellikle Ekim'le takvim çok karıştığından da dürüst olmak gerekirse başta bakmayı düşünmemiştim. Ama şimdi oturmuş ilk iki bölümün üstüne ilk bakış yazıyorum, gerisini siz hesap edin. Diziye bakış atmaya geçmeden bunun nasılını açıklamak istiyorum:

Mayıs ayı içerisinde yeni dizilerin fragmanları yayınlandığında Amerikalılar üşenmeyip 48 saatteki izlenmelerini takip ediyorlar. Geçmişten bugüne doğru son üç sezonda The BlacklistHow to Get Away with Murder ve Legends of Tomorrow zirveyi kaptı mesela. Bu sezonun kazananı tahmin edeceğiniz üzere This is Us oldu. Hatta öyle ki üç aylık süre içinde NBC'nin muhtemelen dizi başladığı için kaldırdığı 'resmi' Facebook ve Youtube fragmanlarının izlenme toplamı 70 milyonu geçerek ezdi geçti desek doğru olur.

Böyle bir başarı da insanda merak uyandırıyor tabii ki, dahası tanıtım fragmanı kötü de değil. Dizi zaten değil. NBC, This is Us'ı popüler yarışması The Voice'un arkasına koydu, Amerikalılar da bunca merakın üzerine zaten oturup izlediler ve gelen güzel reytinglerin ardından şimdiden dizinin sezonu 18 bölüme çıktı.

Malum fragman aşağıda dursun, biz gelelim detayına.

Devamı burada


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder