16 Kasım 2010 Salı

Nereden Çıktım Ben Yahu?

Öncelikle başlıktaki sorunun da sorduğu gibi sahiden birden nerden çıktım ben, niye blog işine girdim cevabını ben de tam olarak bilmiyorum. Aslında blog oluşturmak fikri uzun süredir aklımda vardı, istiyordum ama oydu buydu yok olmadı şuydu olamamıştı. Sonra çevremdeki bazı gereksiz kişiliklerin bloglarına yazdıklarını hatta kendince blogcuyum diye takılıp saçma sapanlıkları tavan yapmış hallerini görünce bir cesaret geldi yazma isteği doğdu içimde sanırsam, bayram tatiline de girmişken çıktı işte ortaya böyle bir şey. :)

Peki ne ile ilgili olacak bu blog? Bakın işte bu soruya bir cevabım var. Daha çok diziler-filmler başta olmak üzere hayatta takip ettiğim her şeyden birazcık buraya yazmaya çalışacağım. Muhtemelen bu bloğu pek kimsenin takip etmeyip okumayacağını çok iyi biliyorum ancak ben elimden geldiği ölçüde-zaman bulduğum kadarıyla yazmaya devam edeceğim. Belki de dışardan ego tatmini-kendini beğenmişlik olarak görülecek ama ‘Hakkında’ kısmında da yazdığım gibi biraz da ilerisi için kendime bir şeyler bırakmak istediğim gerçeğini göz ardı edemem. Gelecek yazılarımda buluşmak dileğiyle. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder